Apple Credit Card

banner

button

Thursday 31 March 2011

persamaan kami..

       assalamualaikum...hari ni saya ingin menceritakan tentang persamaan saya dengan rakan blog saya iaitu aziz...saya dan aziz mempunyai enfon yang same..iaitu sony ericsson elm ataupun(J10i)...uniknya adalah...kami membeli enfon tersebut pada hari yang same..
        cerita bermula apabila enfon saya yang lame sudah rosak..saya ingin membeli enfon yang baru...aziz mencadang kan supaya saya membeli elm...pada mulanya saya tidak tertarik dengan enfon tersebut..lama kelamaan,,enfon tu nampak macam semad giler...so...saya surf la pasal specs enfon tu...
        aziz ketika itu mempunyai enfon nokia X3-02 yang baru dibeli 3 bulan...agaknye da bosan kot dengan nokia..dye pon nak beli enfon yang same dengan sy...aziz jual la enfon dye dekat kawan lepas uh g beli enfon dengan saya...excited giler kot beli enfon same..selepas seminggu saya guna enfon tu..memang bes giler! siap da update version lagi..peh...ni la enfon yg bes...sume ade dekat enfon tu...cume x bole touch je..:D
        itu la saja saya ingin menceritakan tentang persamaan saya dengan aziz..nantikan update baru dari kami..sekian...wasalam!



nak tau lebih lanjut pasal ELM nie... boleh klik sini...  <SINI>


p/s: sori kalau saya syok sendiri

No comments:

Post a Comment